10 February 2017

Ürün Yorumu: St Herb Gece Kremi

Lilakutu tarafından gönderilen yeni tanıştığım ilk defa ürününü deneyeceğim St Herb markasının gece kremine ait yorumlarımı paylaşacağım. ST Herb markasını daha önce hiç duymamıştım.




Kremin vaatleri ve kullanım şeklini okunması kolay olması açısından yazmak istemedim çoğunlukla okunmuyor zaten :) bilgiler alttaki görselde yer alıyor. 
Nano teknoloji ile hazırlanan kremin içeriğindeki meyan kökünden elde edilen kahverengi öz sayesinde ciltteki leke-pigment düzensizliklerin onarılmasında yardımcı olur aynı zamanda cilde verdiği sağlıklı görüntü ile birlikte sıkılaştırır ve nemlendirir. İçeriğinde yer alan bitki özleri sayesinde ciltteki kolajen artımı sağlanmakta olup antioksidanlar sayesinde elastikiyeti düzenlemektedir. 



Ürün ile ilgili tecrübelerim şöyle:  Yağlı ciltli birisi olmama rağmen cildimi daha fazla yağlandırma , sivilce oluşumu gibi bir sorun yaşamadım. Emilmesi kolay bir ürün oldu. Kokusu biraz rahatsız edici idi. Ürün 15 ml olduğu için çok kısa sürede bitti ancak cildin bir ürüne cevap vermesi için gereken sürede ürün bitti maalesef. Bu sebeple vaatlerinde yer alan etkileri gözlemledim desem yanlış yönlendirilmiş olurum. Ürünün ambalajında da söyle bir durum var parmaklanmaması güzel ancak tüpte ürün de kalıyor. 75 ml boyutta benim bütçe hesabımda fiyatı bana biraz  fazla geldi. 

Ürün artık lilakutuda satılmıyor ancak sitesinde daha detaylı bilgi ve satış noktalarını öğrenebilirsiniz. 
Ben en çok göğüs bakım ve sıkılaştırma ürününü merak ettim. Göğüs bakımı hep ihmal ettiğimiz bir konu maalesef.


FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

No comments:

Post a Comment

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...