09 February 2017

Last Penny Bahçelievler Açıldı!!!!

Tunalı’da en farklı kendine has belirli bir tarzı olan küçük bir mekân Last Penny. Dekorasyon ve göreceğiniz her detayı seviyorum ben. Bahçelievler’e de açılmasına en çok sevinenler arasındayım dersem yalan olmaz.  Tunalı’ya göre daha geniş bir yer olmuş bulunduğu caddeye kişilik hareket kazandırmış.  Ben bu tarz ruhu olan yerleri çok seviyorum bir de onları keşfetmeyi daha çok seviyorum.













Mekan şimdilik test sürüşünde. Mutfağı Mart ayı itibari ile servise açılacak. En çok tacolarını merak ediyorum özellikle vegan mutfağına ağırlık da verecek olmalarını :) Ben gittiğimde kendi karışımları olan lattelerini içtim. Dekorasyonda her bir detay çok güzel.  Sabah çay kahve, akşam da bir şeyler içmek için tercih edebilirsiniz. 
Bulunduğu caddeye has nevi şahsına münhasır bir yer olmuş gidin bence.

Adres: Prof. Muammer Aksoy Cad. (eski 2. cadde) 51/B Bahçelievler- Ankara



FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

No comments:

Post a Comment

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...