10 February 2017

Kiko Milano Ankara'da Açıldı #KikoLovesAnkara

Merhaba KikoMilano bugün Kentpark Avm'de açıldı. Üç gün boyunca açılış yapılacak ve alışveriş yapan ilk 100 müşteriye hediyesi de var. Detayını da siz zaten biliyorsunuzdur sosyal medyadan duyuruldu.
Ben bugün sabah 10 gibi açılışa gittim ancak gittiğimde bu kadar kalabalık hiç beklemiyordum. Sonradan pişman olmamak için makyaj ürünleri almadım hatta alamadım bazıları bitmişti almak istediklerim de indirimsizdi ve stok sorunu yoktu.Kasada sıra vardı o derece. Fotoğrafların kalitesi için kusura bakmayın lütfen sıcağı sıcağına oldu biraz. Mağaza turu yapmak isterseniz bu yazım size göre :)






















Benim aldıklarım ise merak ettiğim bir ürün olan bu pudra idi.%30 indirim ile 20.90 a aldım.
İndirim oranları (%30/50/70) harika idi ambalaj kalitelerine de bayıldım.
İndirim oranları hep bu civarda yapılır ise sık sık ziyaret ederim diye düşünüyorum :)





FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

No comments:

Post a Comment

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...