13 February 2017

Casa La Pizza - Bahçelievler

Pizzacı biri olduğum pek söylenemez. Her gittiğimde hayal kırıklığı yaşamışımdır. Kalın sert kesilmeyen hamur ve tuzlu olmaması. Pizza'da aradığım üç temel özellik olup en ucuzundan en pahalısına kadar her türlü markanın pizzasını denesem de cıks bunu yapabilen çıkmadı. Daha doğrusu ben gidene kadar benim için çıkmamıştı.

Mekanı kendim keşfetmedim Oburcan'ın daveti ile gitmiştim.Aslında ilk merkez mekan Yaşamket'de Bahçelievler'de olan ise ikinci şubeleri ve diğerine nazaran daha küçük. 



Çok uzatmadan artılarını sıralıyorum:
1)Çeşitlilik çok (sürekli yeni pizza deniyorlar/ yeniliğe açıklar)
2)Kendilerine has lezzetleri var
3)Uygun fiyat
4)İnce-yumuşak hamur
5)Ulaşım olarak kolay merkezi konum
6)Kullanılan malzemeleri kaliteli
7)Güler yüzlü olumlu iletişim



Buna bayılmıştım dana jambon çift katlı olmasına rağmen iyi açılmış hamuru ki çift kat riskti gayet iyiydi. O an denemek için yapılmıştı. Menülerinde şu an var mı emin değilim.


Kayserilim :) Gerçek ev yapımı sucuklu ki lezzet farkı çok belli ediyordu kendini.

Altın vuruş :)

Giderseniz ayrıca kendi tarifleri  elmalı soğanlı peynirli (fotoğrafını neden çekmemişim bilmiyorum :) pizzayı kesinlikle denemelisiniz. Kokusu bile cezbedici idi.

Adres: Bahçelievler Mahallesi Prof. Dr. Muammer Aksoy Cad.
No:29/A ANKARA
http://casalapizza.com/





FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

No comments:

Post a Comment

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...