11 February 2017

Ankara'da tek Denizli Tandır İsa Usta

Memleketimde tandır meşhurdur çok da severim. Ankara’da ise Denizli tandırını yapan tek yer olan İsa Usta Denizli tandır benim için bu konuda gönlümü fetheden tek yerdir. İsa usta gencecik eşi ve yanında çalışanları ile dükkânını çevirmeye çalışıyor gayet güler yüzlüler. Tandırda et olarak kuzu kullanıyor, kuzuyu da Balıkesir’den bizzat kendisi getiriyor.

Kuzu eti bildiğin lokum. Kimisi kokar diye yemez ancak ben koksa da yerim. İyi eti her yerde bulmak kolay olmuyor. Porsiyon bana doyurucu gelmedi. Ekmeğini de sıcak sıcak geldi. Servis edilen tabak tam esnaf lokantası gibi, çok severim çocukluğumu hatırlattı.  Tandırın yanında söğüş olarak domates biber kuru soğan geliyor.  Aspava gibi yerlere alışkın iseniz size az gözükmesin tandırda usul bu, böyle yenir. Etin tadına ancak böyle varırsınız fazlasına gerek de yok zaten.


Fiyatlar aşağıdaki gibidir:




Tandır sonrası bir şey içermişiniz demeden irmik tatlısı ve çayınız geliyor. Tatlı aynı annemin yaptığı gibiydi ellerine sağlık. İsa ustanın eşi yapıyor bildiğim kadarıyla.

Özellikle oturduğum semt civarında böyle bir yerin hatta Ankara'da tek olan yerin olmasına çok sevindim.
Adres:Şeker Mahallesi 1417.Sokak  (MNG kargo genel dağıtım yeri ilerisi)
No:2 B2  Eryaman/ANKARA
TEL:0312 243 19 19
www.isausta.com

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

No comments:

Post a Comment

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...