29 April 2014

Oriflame The One Colour Impact Krem Far: Beige Pearl

Oriflame markasının yeni çıkardığı kozmetik serisinin ismi "The One Color Impact" Seride krem far rimel ruj fondöten kapatıcı gibi ürünler mevcut. Bu seride benim dikkatimi en çok krem farlar çeken geniş renk seçeneği ile satışa çıkan farlar oldu.
Bu seriden İlk tanıtacağım renk: ""Beige Pearl""
Krem far 4 gramlık cam kavanoz içinde.
İlk olarak yapısı nasıl derseniz? İşte en güzel kısmı o derim :) Krem far ile olan aramdaki mesafeyi sayesinde kapattım.Şöyle ki elinizi ilk dokunduğunuzda yağlı bir yapısı var ama gözünüze sürünce toz bir far sürmüş gibi ağırlık yapma yağlanma ya da o ıslak his hiç yok! Tam da benim istediğim gibi doğrusunu söylemek gerekirse.
Renklere göre farların içeriği de değişiyor. Bu renk biraz simli. Diğer bazı renklerin özellikle koyu olanların yapısında sim yok. Ben parmak ile uygulama yaptım.Uygulaması gayet kolay.
 Tek seferde rengini veriyor.
Dayanıklılığı nasıl derseniz. Farı bazlı  ve bazsız denedim. Ben yağlı bir göz kapağına sahibim. (Kullandığım bazlar ise Urban Decay ve Rossman'ın fiyat ve performans bakımından birbirinden iki uzak bazı idi.) Rahatlıkla söyleyebilirim ki 6-8saat kadar çizgilere dolma hemen silinme  -baz ile-  vb  bir sorun yaşamadım.
Benim için daha günlük değil de özel günlerde kullanılacak bir renk Beige Pearl . Alınması için tavsiye eder miyim evet! Gramajının  az olması, geniş renk seçeneği ve özellikle benim tam da istediğim gibi yapıya sahip olması bakımından alabilirsiniz derim.

The One serisi Nisan Kataloğun'da tanıtım fiyatı ile satışa girdi. Krem Farları indirimli tanıtım amaçlı  12.90 tlye alabilirsiniz.
**Ürünler firma tarafından gönderilmiş olup deneyimlerim doğrultusunda yorumlanmıştır.
FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

6 comments:

  1. Şu bir türlü TR'ye gelemeyen Maybelline Barely Branded'a bir alternatif olabilir, çok ciciymiş rengi! Güle güle kullan!!!!

    ReplyDelete
  2. Çokta uygunmuş fiyatı , denenebilir :))

    ReplyDelete
  3. Rengi çok güzelmiş, güle güle kullan :)

    ReplyDelete

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...