10 December 2012

Keşfettim: MUBİ ( film canavarları için)

Filmler özellikle gececi ve  pazar gününü sevmeyen benim için en güzel tercih.  Sitelerden ya da indirerek izliyorum genelde. Bir ara Hürriyet ve Posta DVD veriyordu orda çok güzel filmler stokladım ama artık vermiyorlar sanırım.
Bilen varsa beni bu konuda bilgilendirirse çok sevinirim.

Yeni keşfim (belki de geç olan) Mubi  ne derseniz şöyle kısaca anlatıyım efendim;
ödüllü ve klasik olmuş  filmleri izleyebileceğiniz  aynı zamanda yorum da yapabileceğiniz  MIT Elektrik ve Bilgisayar Bilimleri Mezunu Efe Çakarel tarafından kurulmuş 177 ülkede 300bini aşkın film severe hizmet eden özenle seçilmiş ekibin oluşturduğu adeta bir film kütüphanesi.
Hiç düşünmeden ayda 4.99liraya her gün yeni bir filmi sizde  kendinize sevdiklerinize  hediye edebilirsiniz. [bu sayede 2012 bitmeden yapılacaklar listem de olan daha çok film ve sanatla ilgilenmek maddesini yerine getirip çok da ucuza mal etmiş oldum ]
Kesinlikle tavsiye ederim. Filmleri izleyip daha sonrasında da DVD'sini alıp  koleksiyonunuza katmak istemeniz açısından da süper fikir. Ayda 30 filmi 4.99 tlye izlemek gibisi yok :)
Site adresi: http://tr.mubi.com

Deneyin eminim siz de memnun kalacaksınız. Korsan ile mücadelede gayet güzel bir yöntem ve ayrıca  yılbaşı için muhteşem orijinal bir  hediye olarak da düşünebilirsiniz.

NOT: Nuri Bilge Ceylan ve Zeki Demirkubuz  gibi bir çok Türk yönetmenin filmlerini de izleyebilirsiniz.
- - - - - - - - - - -
https://twitter.com/mubiturkiye ile de twitterda takibe alabilirsiniz.

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

6 comments:

  1. e süpermiş cidden , kaptım bu fikri ben !

    ReplyDelete
  2. fiyatı çok uygun!! paylaşım için teşekkürler

    ReplyDelete
  3. evet evet senin şu keşfettim yazılarına bayılıyorum karar verdim :)
    teşekkürler kovaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. Çok mantıklı, kJ ye bu siteden mutlaka bahsetmeliyim.

    ReplyDelete
  5. Fiyatlar muhteşem :)Harikasın :)

    ReplyDelete

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...