09 March 2011

Kar ve yol perişanlığım

Hayatımda böyle bir sey yasamamıstım ya tvde de görmemiştim hiç bizzat yasadım. evet anlatıyorum hemen bugunku kar ve yol perişanlığımı.3 bucuk saat süren macera. bu kadar olur ya. nasıl bir rezillikti anlatamam hala evine gidemeyen arkadaslarım var. biraz uzun ama eglenceli.  bugun yasadıklarım:

birincisi = her sey okula gec kalıp, evden aceleyle cıkıp semsiyeyi ağırlık  yapmasın diye bırakmamla basladı. manyak ne demeye atarsın o kadar yagmur yokken tasıdında bu fırtınada bırakılır mı hiç? okula gidip derse girceğim bölüme geldiğime baştan aşağı bembeyazdım.
ne kızdım ne saydırdım ama kendime. matraklık  olsun hem de hocayı yumuşatıyım diye o ahlde derse girdim  ve beni görenler once bir sasırsı sonra bastı kahkahayı.girdim tabi derse sorunsuz :)  neyse bunu da böylece atlattık işi makaraya vurduk

ikincisi= ben nasıl bir bot almısım bugun anaaldım ikinci papara yeme sebebim. ayaklarım su içine kaldı. kurumaz mı bir bot ya hiç. ne vaadlerle sattılar onu bana hemen yanları açıldı kinetix mi bir daha tövbe. ayaklarım buz gibi donuyorum donuyorum.

üçüncüsü= 1 saat otobus bekledim o tipinin altında. gelen 5 otobuse de binemedim doldu almadı kimi duraga bile yanaşmadı. orda bir kız arkadas buldum kendime neyse onunla beraber aynı otobuse bındık neyseki (körüklü dediğimiz kırmızı otobuse  ki ankarada pek meshurdur kendisi ) kapasitesinin 3- 4  katı yolcu ile hemde tıkış tıkış.

dördüncüsü= ankaradakiler  yine bilir zırhlı birlik vardır bayaga trafik olan işlek bir yer. orda tıkandık tam bir kilit. gıdım gitmiyo.toki yeni evler yaptı askeriye için o yokusu cıktık cıktık yoksa kaldık yolda hiç bir yardım yok gerekli kurumları  arıyoruz basınızın caresine bakın diyorlar. bu arada ben arkadasım ismi Merve , muhabbeti ilerletiyorum.

beşincisi=  en ön kapıda bir abla var onu şoför bayaga muavin gibi kullandı ne güldük ya. otobusden inip öndeki araca yol vermesini söyledi. ayna buharlandı onu sildi. şoförün maaşının  bı kısmını haketti valla. ne kadın ya. yazarken bile gülüyorum.

altıncısı= şöfor dedi  yokuşu cıktık mı tamamdır yoksa kalırız diye. ( bu arada soförümüz cok sevımlı cana yakın hoş sohbet zaten herkes herkesle kaynaşmış durumda) duaya kaldı işimiz önumuze cıkan butun arabalara yol ver diyoruz malum rampa yolda kaygan. arkadakıler dua ediyor bi haberler yol durumundan , ortadakiler kendi aralarında muhabbette , öndeki bizler ise söforle kaynaşmıs yol takıbındeyiz. öyleki önumuze bir araba cıktımı yolcular cekıl diye el kol hareketi yapıyo. ikaz ediyo uyarı şoförden önce.
 ve işte kacınılmaz an.

yedincisi= önümüze murat 131 gecti ve devam edemeyip durdu tabi sonrad a biz. cekıl cekıl diye bagıranlar mı dersiniz. küfür edenler mi. hadi beyler az kaldı deyince yuksek sesle dua edenler gaz verenler sinirden ben ve merve gibi gülenler mi.

sekizincisi= şöfor dedi tamam bu kadar bu araba gitmez. geri geri hiç gitmez zaten istesede gidemez. tokı evlerinin ordayız. ee napcaz hadi beyler inip otobüsü iteceksiniz ya da yütüyeceksiniz. neyyyy.
evet otobusu iteceksiniz. benim o muavin ablam bile indi itti. gel abla dedim ya bugun senin günün napıyosun. azcık ittiler baktılarkı olmuyo kalan diğer yolcuları da indirdiler yaslılar kaldı sadece. indik napalım. kıyamet gibi sanki. herkes kendi derdinde. kayan arabalar yolda kalanlar kaza yapanlar göz gözu görmüyo ama . neyse bizim erkek yolcular itiyolar arabayı o bizi değil biz onu götürüyoruz. allahım tam bir komedi. size yazmak için fotosunu bile çektim valla.
işte  fotosu:

dokuzuncusu: neyse otobus ilerletildi. yolcular tekrar bindi yolcu olmayanlar da tabi.

onuncusu: en güzel kısım burası. yanımıza iki tane cici kız geldi Ayşe ve ismini unuttuğum (üzülerek) sınıf öğretmenliği okuyan arkadası. nasıl bir muhabbet ettik anlatamam. kahkahalarımız havada ucusuyo. ayse itmek için inerken cantasını bir teyzeye vermiş. o kadar samımı olduk ki ayse bagırdı cantasını almak için. arkaya amcalar iletti aynen şöyle " aysenin yesil cantası varmış gönderin onu öne" teyze vermıyo. görmem lazım kızı diyo. ne güldük ya. herkes seferber oldu muhabbet gırla . aysenın cantası elbirliği ile  geldi. meshur oldu Ayse.

onbirincisi= nasıl tatlı kızlardı anlatamam. Ayse tıp okuma hayalınde daha liseli ama ınanılmaz zıpır seker tatlı konuskan cana yakın.abisi odtüde derece ile girmiş. Hacettepe sınıf ögretmenliğinden okuyan meslektas adayım ayrı bir cana yakın samımı seker. güzel yüzlü sevimli. Merve Adana'dan gelmiş. şaşkın nereye düştüm ben diyo daha bir ay olmuş memurluga başlayalı.evlerimiz cok yakın görüşcez. bu arada  Merve halimizin videosunu  cekmiş. onu facebook a eklıyecek. birbirimize isimlerimizi verip facebookdan bulcaz devam ettircez arkadaslıgımızı insallah.

onikincisi= otobusden inmek istemedim resmen. bir durak sonra indirildim. kızlar hadi bırakın muhabbeti dediler de indirdiler beni :) yoksa kaptırdım gidiyodum valla.


ya böyle işte nasıl basladı nasıl bitti. ne zaman nerden ne olacagı hiç belli değil. şimdi ben o rezilliğime kızıyım mı yoksa bitişine üzülüyüm mü. bu kadar kötü can sıkıcı bir olay hafızamda cok iyi kalacak gibi. hiç unutmucam  o anı ve tanıstıgım fıstıkları.

bu arada: hacettepe sınıf ögretmenliği  4. sınıfta okuyan  staj yapmak için bir köye gidecek olan birini bulursanız bu olayı yasamıs  bana haber verin ya da bloguma yonlendirin nolurrrrr.
Ayseyi bulamadım facebooktan. Okuluna gidip arayıp bulurum insallah meslektas adayımı da.

ne gündü ama.


FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

19 comments:

  1. Ne maceralar yaşamışsın:) Bu arada bot konusunda kar kış için önerebileceğim en iyi bot Harley'dir.Ben 4 senedir kullanıyorum bi kere su geçirmedi kütük gibi beni eskitir o eskimez verdiğin parayı sonuna kadar hak eden bi bot gerçekten.Kar kış için ideal:)
    Muavin teyzoş çok tatlı ya yanaklarını sıkasım geldi o teyzenin:)

    ReplyDelete
  2. off.. geçmiş olsuuun.. ben de astım okulu bugün yoksa belki otobüste karşılaşabilirdik biz dee =)yarın tatil oldu mu okulun ?

    ReplyDelete
  3. ben geberdim otostopla :D o zırhlılardan ilerleyemedik, düşünemiyorum zaten.. :D

    ReplyDelete
  4. Vay be ne gunmus:)
    Hani kar kis, eve ulasmak zor olmus, yol perisanligi olmus ama eglenmissin/iz herseye ragmen:)
    Kuzum sen pek uzaklarda oturuyormussun kanimca; Zirhli birlikler dedigimiz Eryaman yolunda degil miydi, ben mi karistirdim acaba:P

    ReplyDelete
  5. @ inanırsak olur bencer: haklısın galıba canım paraya kıyıp bir kere alıp seneelrce giycen bak ben seneye bi daha alcam.

    @ alice: insallah bir günakrsılasırız. hiç sorma ya tatil olması zaten pek etmez bizim okul ama ben sabah derse gitmicem.

    @ xavinin görümcesi: lanet bir yerdi. sırat köprüsüü gibi :)

    @ svglove: her seye ragmen en güzel yanı odu eglemeyi bildik. dogru tahmın eryamanda oturuyorum. karıstırmıyosun.

    @habinos: insallah canım ya.

    ReplyDelete
  6. bot olayında bazı botlar var 6 saate kadar tutuyor ve onlarada su geçirmez diyorlar ama yalan. Goretex olanlardan alacaksın ya da %100 waterproof.

    Yine de yolda bayağı eğlenmişsin. Benim yol maceralarım genellikle genç yaşlı birilerinin üstüme oturmasıyla, çantalarını kafama geçirmeleriyle, kafamda gazete okumaları ya da bütün iğrenç kokularını suratıma suratıma üflemeleriyle geçiyor. Bel fıtığı sahibi olunca kımıldamak ta yemiyor İstanbul'un rezil toplu taşıma araç konservesinde :p

    ReplyDelete
  7. @ fashion and makeup freak: haklısın bir kere alıp en iyisin almak lasım. not ettim verdiğin bilgiyi. saol canım.
    en eglenceli gecırdıgım yolculuktu gercekten.
    senın durumun benden daha kötüymüşşehre göre olaylarda değişiyo demek ki.

    ReplyDelete
  8. ben de hacettepe fen öğrtm. mezunuyum. Az çekmedim benzer çileleri otobüs muhabbetlerini itmeleri çekmeleri körüklüleri:)
    Çok iyi anladım seni valla:D

    Ben taksiye bindim taksi biraz gidip abla çıkamıyorum kaldık dedi.:D evden de baya uzak:D Yürüye yürüye geldim eve:D

    Unutmazsın ama bunları hiç:D

    ReplyDelete
  9. ERYAMAN yolu sanırım bende üniversitedeyken o yollardan giderdim beytepe bugün uludağ kıvamında olmuştur ahh ahh okulumu özledim bugün kızılayda çok güzeldi lapa lapa yağıyordu

    ReplyDelete
  10. haha=) ne güzel anlatmışssanki yaşadım valla geçmiş olsunnn=)

    ReplyDelete
  11. yaa anlamadım dnsleri uygun değiştirdim başlarda sorunsuz girdi şimdi girmiyor blogger.com a

    ReplyDelete
  12. @ hande ne yapıyor?: yok yok hiç unutmucam. ay ben yürüyemezdım cok uzakkk. nasıl da yürüdün ya helal valla.

    @ mayka: kuşum sen nerelerdeydin.kar her yeri güzelleştiriyo valla.

    @ mia wallace: hemen bakıyorum tesekkur ederim.

    @ vera box: saol cnm gecti şükür.

    ReplyDelete
  13. @ mayka: arada oluyo oyle baska dns bul.

    ReplyDelete
  14. Eglenceli bir perisanlik olmus seninki canim=)

    Sevgiler

    ReplyDelete
  15. @ stil direktörü: evet sonu cok eglenceliydi bu durumda da eglenmeyi bildik.

    ReplyDelete
  16. merkezde oturduğum için bir kez daha sevineyim.

    ReplyDelete

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...