15 February 2011

Keşfettiklerim : Küpe Düzenleyici

Okul açıldı ama nedense hiç gidesim yok. Gerçi tatil istediğim gibi değildi okula gitmek evde sıkılmaktan daha iyi. Daha kredi kartı ekstresi gelmedi eve gelince okuldan gelm ek bilmicem bir türlü.Cok aştım bütçeyi cok.
Yine bir tesadüfen buldugum işinize yarıyacagını düşündüğüm bir ürünü göstermek istiyorum sizlere.


Gayet ekonomik ve kullanışlı bir küpe düzenliyici bu. Çok yer kapladığı söylenememez Ebaydan kargo yolu gözlemek yerine bence bir gidin bakın derim.4lü ve 2li olmak üzere iki çeşidi. İster uzun küperler olsun ister küçük her türlüsü düşünülmüş ve ona göre tasarlanmış.  Seffaf olması ürünlerin gözünüze carpmasını kolaylaştırıyo diyebilirim. 4 kanatlısı 10tl, 2 kanatlısı 5 tl.
Nerden alabiliriz derseniz Ankara Bahçeli "Stok Ucuzluk" diye bir mağaza var sadece o magaza da gördüm ben ordan bulabilirsiniz.


bu da kullanılmış hali. fotoyu buldugum adresi kaydetmeyi unuttugum için kaynak gösteremedim
blogda bulmustum arastırıp eklerim fotonun kaynak adresini.




FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

19 comments:

  1. kullanışlı gibi görünüyor.burda bulabilir miyim?

    ReplyDelete
  2. çok kullanışlı gözüküyor. Ben şimdilik şu 10lu ilaç kutuları var ya satılan, onları kullanıyorum o da oldukça işlevsel geldi bana...

    ReplyDelete
  3. Hımmm oldukça kullanışlı hakkaten, istanbulda görürsem alabilirim, zira bendeki aksesuarları düzenle düzenle bitmez olduğundan en az 3-5 tane paklar beni.. yanlış anlamayın maksat aksesuar tasarımlarıma yenilerini eklemektir, yoksa kendim hiç sevmem öyle sandık sandık saklamam incik boncuklarımı :))

    www.incicicegim.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. süpermiş.bana bahçeli yolları göründü

    ReplyDelete
  5. Bu tam bana göree..! Acaba İstanbul'da nerede bulabilirim Kova Kadını :/

    ReplyDelete
  6. gerçekten çok güzelmiş. iyi günlerde kullanın.

    ReplyDelete
  7. benn bayıldım benımde çok ıhtıyacım var bu küpe düzenliyecilerne bahçelide hıc gözume carpmadı benım stok ucuzluk dıye bır yer tama olarak nerede acaba:)

    ReplyDelete
  8. gerçekten çok güzelmiş keşke bende bulsam böyle bişiyler alsam küpeciklerime:)

    ReplyDelete
  9. @ özlemce: hiç bir fikrim yok valla.

    @ hande ne yapıyor: onlarda iyi bir fikir ama içinde küpe aramak istemezsen bu daha iyi bir çözum gibi.

    @ dilekçe: hiç yanlış anlarmıyız. maksat ortalık toplansın :) yer acılsın

    @ nabrut ve biz: git git kesin git.

    @ sihem: bende bayıldım valla.

    @ sena senöz: istanbulu bilmiyorum ama çin malı diyo içimden bi ses tahta kale dediğiniz yerlere bi bak istersen :)

    @ gülcan: tesekkur ederim.

    @ merve's fashion house : ipekyol magazısının tam karsısındakı cadde simitciyi gecinde bulunan milyoncu tarzı magazalardan biri belki ismine dikkat etmemişsindir.

    @ moda ve hobi perisi: gelir insallah oralara :)

    ReplyDelete
  10. evettt evettt biliyorumm orayı doğru söyluosun adına hıc bakmamıstım kafamı kaldrıp :)çok teşekkür ederim ozaman yarın bahçeli beni bekler:)

    ReplyDelete
  11. İstanbul da bilen ya da bulan varsa haber versin. lütfen

    ReplyDelete
  12. ay ne kadar şık ve güzel bişey bu böyle=)))

    ReplyDelete
  13. süper bir araç hiç görmemiştim izmir' de var mıdır ki?

    ReplyDelete
  14. Çok güzel paylaşım. İstanbulda gören varsa muhakkak paylaşmalı. Beni izlemeye almışsın ziyarteinede çok sevindim. Bende seni izlemeye aldım. Bundan keyif alacağımı biliyorum :)
    Teşekkürler

    ReplyDelete
  15. @ merve: rica ederim.

    @ lococosmetico: kesın vardır bence bi ara

    @ yasamsal ganımetler: tesekkurler

    @ somino: ara belki çıkar

    @ maddalena: thanks

    @ suhuba: evet cok begendım blogunu. rica ederim. karsılıklı keyif alıyoruz birbirimizen ne güzel :)

    ReplyDelete

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...