04 January 2011

ayaklarınız renklensin

Tasarım zekası denen şeyin sonu yok galiba. İşin en güzel taraflarından biri bu sanırım. Bazen öyle şeylerle karşılaşıyorum ki hayran kalıyorum.Hiç bir engel tanımıyo bana sorarsanız. Ne yaş ne olanaklar  ne eğitim.
İşte bunun kanıtlarından biri. 21 yaşındaki Daniel Reese. Gencecik yaşına karşılık nasıl güzel düşünüp tasarımlar cıkarmış ve Nıke da satışa sunmuş. Türkiye'de satışı varmı bilmiyorum. Çizgi film karakterleri favorim.


            çizgi filmlerden kopamayanlara


                reklam içerikli hareketler bunlar




               idoluımu takip edicem diyenlere

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

23 comments:

  1. biliyo musun ben de kova kadınıyım:D
    twitter'li olan benim olsaaaa???:D

    ReplyDelete
  2. @hande ne yapıyor?, ay ay cok sevındım. hoş geldin. al senin olsun o zaman. verdim gitti.

    ReplyDelete
  3. minnie,simpsons ve cookie monster da benim olsun ^.^

    ReplyDelete
  4. @your style your siganture, minnie ve sipmsons da benim favorim.

    @ mayka, verdim gitti :)

    ReplyDelete
  5. Twitter'lı olana bayıldım!Çok ciciler!

    ReplyDelete
  6. twitterı sevdim galiba en çok ne yapayım seviyorum maviyi ama hepsi çoook tatlı : )

    ReplyDelete
  7. Twitterlı olan müthiş, kesinlikle müthiş! :)

    ReplyDelete
  8. simpsons ve twitterlı olanlara bayıldım,çok güzel bu ayakkabılar :))

    ReplyDelete
  9. Bunlar hakikatten tasarim olmus. Cok basarili. ben de kurabiye canavarini istiyorum:)

    ReplyDelete
  10. hepsi çok güzel cıvıl cıvıl hepsi benim olsa.

    ReplyDelete
  11. Ama herkes kapmış:((
    Minnie'den kaldı mı acaba:P
    Blogger olanına da yapsın Daniel:D

    ReplyDelete
  12. @ kiyap kurduyum ben, twitter bayaga rabet gördü.

    @ mine, bence de hepsi cok datlu.

    @modafobik, begendıysen al senın olsun.

    @rebel takipte, herkes twitledı ya.

    @kiyıya vuranlar, kesinlikle tam bir tasarım.

    @ gülcan, hepsi senin olsun o zman.

    @ svglove, bloggerlara her zaman torpilimiz var :)

    ReplyDelete
  13. cocugumun kahramanlarından biri olan süper mario lu olan tabıı kı :DDD

    ReplyDelete
  14. Yaaaaaa kurabiye canavarlı olanı istiyorum bennnnn:)Harikalar:)

    ReplyDelete
  15. @ sezgi, cocukluk kahramanından vazgecmeyen sana da gönderelim bir tane :)

    @ pride, sana da verdim gitti. tasarım harıkalıgı :)

    ReplyDelete
  16. minnie ve kurabiye canavarı olana bayıldımmm:)ah yaş oldu 28 ama ruhum çocuk kaldı hihi:)

    ReplyDelete
  17. süper ayakkabılar...bu arada mimlendiniz:)

    ReplyDelete
  18. mario ve dufy dock a bayıldımmm :)

    ReplyDelete
  19. @ duyug, ruhumzuı hep cocuk kalsın boşver.

    @ sena, mickienın talibi cok :)

    @ poker face, baktım mimime hemen

    @ the hsn, onları da size verelım efenım.

    ReplyDelete
  20. Bunlar çok güzelmiş cnm ama ya, bu sene yeniden moda oldular üstelik ...

    ReplyDelete
  21. Bunlar çok güzelmiş cnm ama ya, bu sene yeniden moda oldular üstelik ...

    ReplyDelete

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...