27 December 2011

Yves Rocher'dan hediyeler var

Bitkisel kozmetiğin lideri Yves Rocher’nin 2012 “Dilek Ağacı” kampanyası başladı!
Facebook üzerinden kampanyamıza katılarak arkadaşlarınıza yeni yıl dileklerinizi gönderebilir ve Yves Rocher’den sürpriz hediyeler kazanma şansını yakalayabilirsiniz! FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

26 December 2011

Bir Kitap da Senden Olsun

Sürekli takiplerinde olduğum Ojeliparmaklar ve bu benim partim bloglarında gödüm bu yazıyı bugün.
Asıl yazıyı  Funda nın bloğunda bulabilirsiniz. Yazıyı aynen yayınlıyorum ben de paylaşmak istedim:
"BİR, SIFIRDAN İYİDİR." Senin elindeki bir kitap, Erzurum'da yüz kitap olacak. Erzurum'da o yüz kitap yüz kere yüz gencin dünyasını aydınlatacak. Bu aydınlık yine senin yaşamını aydınlatacak. Senden giden "bir", sana yine geri dönecek "yüz kere yüz" katıyla. Bu ülkenin en büyük düşmanı CEHALET!

* Kendi kütüphanemizden sadece bir kitabımızı gönderebiliriz.
* Olabildiğince arkadaşımıza, "ses getirir mi?" diye düşünmeden duyurabiliriz.
* Yazıyı bloglarımızda paylaşabiliriz.
* Daha da fazlasını yapabilirim, yapmalıyım, yapmak benim görevim ve de borcumdur diyorsanız, bir kitap alarak, "gıcır gıcır" bir kitapla, onları mutlu edebiliriz.

Adres: HINIS ANADOLU LİSESİ YİBO LOJMANLARI ARKASI HINIS/ERZURUM


FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

24 December 2011

Yeni Trendimiz: Baseball Jacket

Benim küçüklüğümden beri vardı baseball ceketim yurt dışından gelen akrabalar getirirdi genelde. Zaten o zamanlar mahallede kimin yurt dışında tanıdığı var anlardık salına salına gezmesinden zamansız giymesinden montunu :)
Son zamanlarda takip ettiğim bloglarda ve ünlülerde de görünce tamam dedim geri dönüyor baseball furyası. Spor giyinmeyi seven biri olarak hiç şikayetçi değilim ama keşke dağıtmak yerine saklasaymışım daha geçen seneler de vermiştim sevgili montumu nasıl da güzeldi halbuki.

Ünlü demişken Liv Tyler nasıl da alakasız bir şekilde giymiş ama gözüme batmadı nedense
Halbuki  Tülin Şahin amacına en uygun şekilde giymiş. Sporu şıklaştırmış tam da olması gibi.
Aman kızlar lütfen bunu da abartmayın şapka pantolonu ile beraber uniforma gibi değil de sadece değişik hava versin daha tarz hoş gözüksün diye giyin olur mu!







Trend olması beklenen ceketleri Hmden bulabilirsiniz  sanki görmüştüm.
Yeni trendimiz hayırlı olsun bu arada. Var mı şikayeti olan? FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

21 December 2011

"Engelli" gençler için iş ve rehabilitasyon olanağı sağlayan proje

Yayınlamakta geç kaldığım bir mail çevrenizde bildiğiniz varsa belki yardımcı olur:

Çankaya Belediyesi Sosyal Projeler Merkezi'nde, engelli gençlere istihdam yaratacak
bir oyuncak atölyesi açıldı. "Ahşap oyuncak ustası" yetiştirecek atölye'de, 6 aylık
eğitim sonunda sertifika alanlar belediyede stajyer kadrodan istihdam edilecek.
Türkiye İş Kurumu'ndan da maddi destek gören proje, aynı zamanda yoğun bir
rehabilitasyon programı.

Ankara'da Çankaya Belediyesi'nin başlattığı yeni bir proje sayesinde evde yaşamaya
mahkum olan engelli vatandaşlar için iş imkanı sağlandı..
Projeye dahil olan engelli gençler ahşap oyuncak yapmayı öğreniyor..
zihinsel ve bedensel engelli gençler, altı aylık bir kursun ardından ustalık belgesi
alabiliyor..

Ustalık belgesi almaya hak kazanan gençlere ayrıca belediye'de altı ay staj yapma
imkanına da sağlanıyor..
Kurs süresince iş ve kaza sigortası yapılan kursiyerler belediye tarafından
engelliler için tahsis edilen servis aracı ile evlerinden alınıp evlerine
bırakılıyor. FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

17 December 2011

ÇANTANIZDAKİ MAVİ MUCİZE

ÇANTANIZDAKİ MAVİ MUCİZE İLE EKSPRES SPA BAKIMI!

Kar yağdı yağacak dediğimiz şu günlerde sıcacık eldivenlerimiz bile ellerimizin nemli kalmasını sağlamıyor. Yoğun şehir temposunda ellerimize gerekli önemi gösteremiyoruz ve kuruyup çatlamalarına sebep oluyoruz.

Bliss şehir hayatında hızlı ve pratik çözümler arayan kadınları unutmuyor ve size Yoğun El Bakım Kremi'ni öneriyor! Çantanızda zevkle taşımak isteyeceğiniz kadar güzel Bliss Yoğun El Bakım Kremi ile ihtiyaç duyduğunuz her anda hızla bakımlı ellere kavuşabilirsiniz. İçeriğindeki Makadamia fındığı, B5 Vitamini, Üzüm ve Elma özleri ile zenginleştirilmiş formülü ile ellerinizi pürüzsüzleştirip nemlendirmeye, beslemeye ve yumuşatmaya yardımcı olur. Yağlı bir his bırakmayan yapısı ve hafif limon kokusu ile hızla daha genç görünümlü ellere kavuşmanızı desteklerken sizi işinizden de alıkoymaz. Elinize dokunan herkesin fark edebileceği kadar ipeksi bir ten için, ellerinize ve tırnak diplerinize ihtiyaç duyduğunuz sıklıkta uygulayabilirsiniz.


ARALIK AYI BÜLTENİDİR 


Bliss Yoğun El Bakım Kremi 49 TL, Boynerlerde
FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

15 December 2011

Stil Direktöründen Hediye

Stil Direktörü "Studyo Rain" ayakkabısı hediye diyor ama tabi şartlarını yerine getirirseniz :)
Bu dört kişiden biri olmak ve size özel ayakkabınız tasarlanmasını istiyorsanız buraya bir bakın ve katılın derim.

http://www.stildirektoru.com/2011/12/studio-rainden-4-kisiye-ozel-tasarm.html

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

14 December 2011

BUR​T'S BEES ARALIK BASIN BULTENİ

                     GÖZLERİNİZDE ARI SÜTÜ'NÜN AYDINLIK VEREN MUCİZESİ!

                    Göz çevreniz tahmininizden daha çok neme ihtiyaç duyuyor!

Sizler de göz altındaki şişlikleriniz insin, göz çevrenizdeki ince çizgileriniz görünmesin, aydınlık bir cilde sahip olun istiyorsanız Burt's Bees Arı Sütü İçeren ve Cilde Aydınlık Veren Göz Kremi'nden vazgeçemeyeceksiniz!



Burt’s Bees Arı Sütü İçeren ve Cilde Aydınlık Veren Göz Kremi göz çevresini yumuşatmayı ve doğal nem dengesini korumayı destekler. Cildi beslemeye ve şişlikleri azaltmaya yardımcı olur. Mica minerali ışığı yansıtarak ince çizgilerin görünümünü azaltmayı destekler. Göz çevrenizi aydınlatmaya yardımcı olur.
Doğal yollardan güzellik sağlayan Burt’s Bees Arı Sütü İçeren ve Cilde Aydınlık Veren Göz Kremi 110 TL - Boynerlerde

<><><><><>    <>







FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

11 December 2011

Hayatım Proje :)

Son zamanlarda ne konuda büyük konuşsam başıma geliyo. Belayı çekiyorum resmen ama Merkür'e de güveniyorum temizliyo ve açığa çıkartıyo görünmeyeni. Berbat bir haftanın ardından diğer bir berbat ve yoğun haftaya geçiş yapıcam gibi gözüküyor. Hangibirine yetişim kime laf yetiştriyim odev mi yapıyım sınavıma mı çalışıyıdım bilemedi resmen. Taslaklardaki kayıtları düzenledim artık bazılarının zamanı gelmişti otomatik olarak yayınlasnsın. Bu da onlardan biri. Siz okurken ben ders çalışıyor, rapor yazıyor, staj dosyası dolduruyor ya da hastalığım daha da artmış sürünüyor olacağım.

1. Projem : İşte en büyük konuştuğum konu bununla ilgiliydi. Hani şu meşhur Fatih projesi tablet olayı fala varya o işte. Sen o kadar laf söyle yol geircem diye uğraş, öğrencilerini sudan sebeplerle içeri tık ve hakında soruşturma başlattığın öğretmen ve öğrenciden yardım iste işi ODTÜ'ye ver olacak iş mi. Biz  işe yaramaz bu proje yürümez diye rapor yazdık ve al sana o oyle olmaz böyle olur dediler ve üstümüze kaldı :)  Soner Yıldırım ve Kürşat Çağıltay bu isimleri not edin bi kenara. Benim şahane hocalarım içerik ve alt yapı danışmanlığını yapıyorlar şimdi. Fen ve Teknolji kısmı ise bende :) Neler olucak bakalım görücez. Bir de tablet olayı var. Allah'ım alıyosun imza veriyosun imza sanki satıcam. Ayrıca tableti teslim ettiğim amca girebilecek bütün sitelere girmiş anasını ağlatmış ben de kalsa ne olur sanki kaç yere girebiliyoki zaten. Zaten hiç bir şeyi entegre edemiyosun hata veriyo olmadı içerik değiştir, kodları değiştir. İşkence tek kelimeyle.

2. Projem: Okul geneli araştırma yapmak zorundayız kampüs içi yani. konuyu seçmek bir yana o kadar millete tek tek soru sormak işşşkenceeee. Ankatörler yapıştımı bırakmıyolar derken anketör oldum iyimi. Büyük konuşma !!!!
3. Projem: Engelsiz ODTÜ işini yürütmeye devam. İşaret dilini öğrenmek çok zevkli olabiliyormuş gerçekten. Bunu söylemezsem içimde kalır zaten yaşamak sıkıntı onlar için bir de bir öğrencimin durumu var ki hatırladıkça içim acıyo. Kendisi engelsiz dershanede ders verdiğimiz öğrencilerden biri. Üniversite sınavında  okutman yardımcı oluyo onlara. Gel görki verilen okutmanın %40 duyma sorunu olduğu ortaya çıktı. Bir senesi heba oldu çok da azimli bir kızdı yazık oldu ve hiç bir şey yapamadık malesef. Geçen  engelliler haftasında ise hep bir aradaydık. Öyle duygusal anlar yaşadık ki hala atlatmış değilim.
Görme engelli bir arkadaşımız gözlerinize ne kadar bedel biçersiniz ? demesi bizim muslukları açtı sonuna kadar. Ne kadar çok zenginsiniz farkındamısınız deyince utandık.
"Kırmızı nasıl bir renk? benim anlayacağım şekilde tarif eder misiniz ya da "kare üçgen bunları nasıl tarif edebilirsiniz." ne kadar zor sorular değil mi?
Çok zenginiz çok şükürler olsun. Ufak şeylere o bunu demiş bu bunu demiş sen şöylesin böylesin diyenlere bir sözüm var: ben çok zenginim ve ihtiyacım yok hiç bir şeye; buna sen ve sözlerin de dahil :) nasıl iyi değil mi?

hatırlatma :  Mavi kapak toplama kampanyamız bu ay bitiyo. Aralık 2011 son. Evinizin yakınında yoksa ODTÜ'ye teslime debilirsiniz kütüphanenin içindeyiz hemen. Kapakların amacına ulaşıp ulaşmadığının kontrolünü de yapabilirsiniz kayıtlar tutuluyo.

4. Projem: Bu sefer ki dersle ilgili. Bir tane personel project yapıcaz bütün öğrendiklerimizi gösteren ah ne kadar da zormuş meğer. Yapamazsan dönem uzatma :)

5. Projem: 3 boyutlu ortam tasarımı ve bunun eğitim materyali olarak kullanımı. Uzaktan eğitim, navigasyon akılınıza ne gelirse dahil içine. Second Life diye bir ortam geçen sene Türkiye 'de ilk bize uygulanmıştı.Aynen bu programda yeni ve bu sefer biz ortam hazırlıyor olucaz. Eğer başarılı olursam hem bir yarışmaya hem de yurt dışında bir kaç universiteye gönderme hakkım var.

Bunların hepsi  Aralık ayına yetişcek bir de. Kaç parçaya bölünmem lazım hiçbir fikrim yok. FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

10 December 2011

İkisi mim ve bir ödül

Ne kadar yoğun bir hafta geçirdim ben böyle ya. Hafta sonu yani bugün en önemli sınavım vardı bütün sözlerimi işlerimi bugünden sonraya ayarladım hep. Sınavım aksaklıklara rağmen iyi geçti şükür. Hayata döndüm bugun post yazma, blogalrı okuma ve çekilişlere katılma günü ilan ediyorum bugünü kendime.Haftaya daha yoğun olcam proje proje üstüne olcak. Arıcam bu haftayı nasıl olsa.

Birinci mim blog aleminde mor deyince akla gelen tek isim Junkhead' den.
Masa üstü mimi: Masa üstünde ne var göster.
Benim biricik prensesim ablamın kızı İrem. Yakında onunla ilgili postlar gelicek. Neşe kaynağı evimizin. Evde en çok bana düşkün :) Her cocuk anne ya da baba diye ağlar o teyze diye ağlıyo. Aynı zamanda kumam olur kendiler herşeyimi kullanır herşeyimi.
aceleyle çektiğim içi idare edin ilerki postlarımda kendisi ve mağrifetleriyle tanıştırcam sizi :)

İkinci mim ve bir ödülüm. Twitterdan sohbeti ilerlettiğim Aswang'ın köşesi blogunun sahibinen geldi. Çok yönlü blogger ödülüm için teşekkür ediyorum ve başlıyorum.
bu mimin kuralı şöyle:
1. Bize gönderene teşekkür ediyoruz
2. Hakkımızdaki 7 gerçeği yazıyoruz.
3. ve kaçınılmaz son armağan ediyoruz.

 Hakkımdaki 7 gerçek :
1. Tıpkı Meltem Cumbul gibi gülüyorum. Aynı öyle kocaman ve dişlerimi göstererek. Göz çevrem şimdiden kırıştı benim. Neyseki dişlerim temiz düzgün ve bakımlı. Özellikle üst düşlerimin hazır kalıplar kadar cok düzenli olduğunu söylenir.  Ayrıca Meltum Cumbul'u severim de tarz kadın.
2. Haksızlığa tahammül edemem ne bana ne başkasına. Çözene kadar  peşinden giderim. Kavgaysa kavga hiç affetmem , lafımı esirgemem.  
3. Özgürlüğe çok düşkünüm ve bu sebeple evlilikten inanılmaz  korkuyorum.
4. Gözümde olan dilimdedir. Takılmayı dalaşmayı şakalaşmayı çok severim. Kimin canı sıkkınsa, eğlenmek istesek arkadaşlarımla hadi bir dalaşında seyredelim der , öğretmenlerim de dahil.
5. Ben bir şeye evet diyorsam o evettir hayır diyorsam o hayırdır.Yaparım diyorsam ölmediğim sürece yaparım ötesi yok.  Karar verdiysem yapılan anlamsız ısrarlardan nefret ederim.
6. Dobra, acık,net  ve muhalefetimdir :) İrdelerim düşünürüm sebep ararım. Okan'ın  ( Bayülgen) dişisi  denir hakkımda. Lafımı esirgemem. Sinsi insanlar benden uzak durmalı!
7. Sezgilerime iç sesime çok güvenirim. Güçlü sezgilerim vardır. Çok az yanıldım bugüne kadar.

Uzun mu oldu ne.
Ben de bu iki mim ve bir ödülü Ladysssnm ve Sar'a  gönderiyorum. Hadi bakalım dökülün.


FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

09 December 2011

Ne okudum: Küçük Mucizeler Dükkanı

Yoğunluktan post yazamıyorum taslaklardaki postlar tamamlanmayı ve yayınlanmayı bekliyor. Mimlerimi de yarın sınavımı bir atlatıyım kendimi alışverişe vurduktan sonra akşam cevaplıcam.
Çalışma molası vermişken kafam dağılsın dedim ne uzun zamandır okuduğum kitaplar postu yazmadığımı farkettim. Hangisini yazacağıma karar veremeyip en son okuduğum ve çok merak edip aldığım Küçük Mucizeler Dükkanı'nı seçtim.

Öncelikle kitabı etrafımda çok görmem ve hakkında yazılmıs iddialar almam için zorladı resmen beni. Kişisel gelişim kitabı sanmıştım ilk önce nedense öyle bir çağrışım yapmıştı.
Kitap kanserle mücadele vermiş ve örgü sevgisiyle hayatına yön vermek isteyerek tuhafiye dükkanı açan kadın ve bununla beraber hayatına giren üç kadının öyküsü anlatılıyor.


Lydia Hoffman; ana karakterimiz. Kanserle uzun sire mücadele verdikten sonra tuhafiye dükkanı açıyor.
Jacqoueline Donovan; zengin ve en sosyetik olanı. Kocası ile problemleri var. Oğluna şık ama gelinini hiç sevmiyor :) cadı kaynana
Carol Girard; zeki, zamanın en parlak ve kariyerli öğrencisi iken sevdiği adamla evlenince işi bırakıyor.Çocukları olmuyo ve kadının bu yolda verdiği mücadeleri bahsediliyor daha çok.
Alix Townsend; parçalanmış ailenin çocuğu.Suç işleme konusunda biraz marifetli.

Kitabın arka kapağında kendinizden mutlaka bir şeyler bulacaksınız diyo ama ben pek bulamadım.  Örgü teması belki de pek cezbetmedi ama sonrasında ne olucak acaba diye okuduğum bölümlerde oldu. Kadınların hayatlarındaki değişimler  ne olucak diye benimde heyecanladıgım olmadı desem yalan olur hakkını yememek lazım. Güzel,akıcı bir hikaye okumak isterseniz buyrun alın derim. Kadınlardan cok erkek karakterler daha çekici geldi bana nedense :) Okuyunca ne demek istediğimi anlıyacaksınız :P FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

05 December 2011

Black Friday Alışverişi

Uzun bir yazıya hazırlayın kendinizi. Tadını çıkara çikara yazdım ohhhhhhhh :)
not: bu post tüm fırça kargosu yolu gözleyenlere ayrıca ithaf edilmiştir

İlk fırça  ve ilk Black Friday alışverişim.  İlk olup hüsrana uğramadığım içi korkarım devamı gelicek :) Ah ne kadar heyecanlıyım tahmin edemezsiniz demicem çünkü edersiniz ben bilirim sizi :)  Tam da unuttuğum  anda kargo gelmesi ne güzel şey anında modum değişti. Kese içinde geldi fırçalarım.İçinden kullanma tamilatı ve listem cıktı. Tek tek kontrol etmişler tick atmışlar yanına sevdim böyle yapmalarını.Gözüme güzel gözükeni, ismini beğendiğimi aldım ne yalan söyleyim bunu mu almış diyebilirsiniz uzman kızlar amenna.
Lafı uzatmıyorum ve işte canım kargomdan ilk görüntü:
Twitter'dan bizim uzman kızlar akıl verdiler bana müşteri hizmelerine mail at üstüne yazmasın logo eklemesin diye.Ben de bir güzel döktürdüm acındırdım kendimi onları övdükten sonra tabi.Bunlar beni gayet kısa ve net cümleler ile red ettiler. Ben de o an ümidimi kesmiştim.
Bugun tesadüfen annem kapıyı açınca eşikte buldu  kendisini. Ev dört katlı zaten cıkmıssın en üst kata be adam bari zile bassaydın. Allahtan alt kat komşu bu sefer çalmadı kargomu buna bile seviniyorum eşiğe atıp gitsinler  razıyım yani.
Paketin üstüne dikkatli bakarsanız (ki ben sizin için düzenleme yaptım )sadece Brushes yazmışlar ve şirketi ismi adresi  var ama tanımı yok. Ne bir logo ne bir amblem. Çok şaşırdım madem böyle gönderecektiniz o kadar havayı niye attınız bana kardeşim etik değil kurallarımız falan diye. Ben de tam böyle yapın demiştim zaten.

Yüz için olanlar:
01: Sytenthetic Angle Blush and Define 6.95$
02: Flat Bronzer Buffer Large 4.69$
03: Destiny Kabuki on a Stick 5.95$
04: Flawless Face Chisel Powder 4.49$
05: Pink Perfection Kabuki 8.95$
Ah o pembe rengi için bile alınır söylemeden edemicem. Allık ve pudra konusunda bana yardımcı olacak fırçalara ihtiyacım  vardı.Zaten çoğu tükenmişti kalanlar arasında ancak bunları seçebildim. Acemi seçimi idare edin ilk ablası daha ilk:)

Göz için olanlar:
06: Black Pointed Crease 2.95$
07: Black Bilending 2.99$
08: Delux duo Fiber Shadow 3.95$
09: Large Chisel Fluff Shadow 2.75$
10: Shade and Shadow 1.49$


Black pointed Crease olanın boyu A4 kağıt uzunlugunda. O kadar uzun ki :) Bazılarının üzerinde isim yazmıyo.İsim yazanlar diğerlerinden gramaj olarak daha ağır, işciliği daha iyi hemen belli oluyo.
Özetle, Bu  alışveriş bana indirimli fiyatlarıyla fırçalar 22.58$ iken;  kargo bedeli ki bu bedel ürün sayısına ve ağırlığa göre değişiyo anladığım kadarıyla 13.18$ ve toplamda 35.76$a mal oldu. Kargo olarak en ucuz ve takipsiz olanı seçmiştim. Unutmadan 25 Kasım'da sipariş verdim bugun elime ulaştıgına göre 10 gün civarında hızlı bir şekilde  elinize geliyor ( bunu bizim yere alışveriş yaptığımız siteler örnek almalılar diye de düşünmeden edemiyorum.)

Bu postu sonuna kadar okuduysanız sizi ayrıca tebrik ediyorum. Benim unuttuğum sizin eklemek istediğiniz sormak istediğiniz bir şey olursa yorum bırakmanız yeterli canlar. Öpüldünüz


FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

03 December 2011

Cumartesi Ojesi: Pastel

Cumartesiniz güzel geçiyordur umarım. Ankara'da hava çok güzel ve  güneşli.Alışveriş merkezlerine mahkum etmektense evde kalıp balkonda güneşin tadını çıkara çıkara ders çalışıyorum. Ben oje sürmeden moda giremiyorum bilmiyorum siz nasılsınız.Bugün moda girmemi sağlayan ojem
Pastel 17.
Simli ojeyi sürmekten çok çıkartması dert olduguğu için hiç yanaşmıyordum ama bu güzel yeşil tonunu görünce hiç düşünmedim bile bunu ki zaten simli ojenin folyo ile nasıl çıkartılması gerektiğini şurdan öğrenmiş bulunmaktayım.

Pastel 17 gayet yoğun yapıda ilk sürdüğünüzde hemen renk veriyor. Simli bir yapısı var ama öyle ucuz basit durmuyor kesinlikle. Simli olmasına rağmen öyle parıl parıl parlamıyosunuz da. Sedefle sim arası kıvamı çok güzel ayarlanmış.

Duruşu aynen bu şekilde henüz Pastel dışında hiç bir markada bu rengi görmedim. O açıdan çok mutluyum yeni bir renk keşfettim en azından koleksiyonumda benzeri olmayan bir renk olarak yerini aldı. Aynen bu renk bir kazağım oldugunu da bugün fark ettim. Geçenlerde de golden rosedan bu enkte bir far almıştım.Yeşilin sevdiğim tonlarından.Ojem tam günün ojesi olma hakkını verdi.

Balkonda sıcak sıcak ders çalışıyorum demiştim. Balkon fotosu eksik kalmasın istedim. Bu da gün ışığında duruşu. Şaka bir yana evden daha sıcak balkon tavsiye ederim kış güneşini  :)

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

28 November 2011

Superdrug Restoring Skin Care Oil

Restoring Skin Care Oil yara izleri, doğum çatlakları, lekeleri ve pürüzlü bir cilt tonu görünümü en aza indirmeye yardımcı sekiz doğal aktif yağların karışımı ile özel olarak formüle edilmiş.
Tatlı Badem Yağı, Kanola Yağı ve Soya Fasulyesi Yağı. Cildinizin elastikiyetini geri korumaya ve geri getirmeye yardımcı  olduğu söyleniyor.Üzüm Çekirdeği Yağı, Biberiye Yağı, Ayçiçek Yağı. Yatıştırmaya , cilt sıkılaştırma  ve  korumaya yardımcı olmak için yardımcı anti-oksidanlar açısından da oldukça  zengin olacak biçimde üretilmiş.

Yabancı blogda okudum kadarıla  memnun olan çok. Ürün görseli şöyle:
Tüm cilt tipleri için uygun.Yüz ve vücut kullanımı için. Vitamin A ve E içeriyor ve yağsız. aynı zamanda bir banyo yağı, güneş sonrası nemlendirici veya gebelik masaj yağı olarak kullanılmak için de uygunmuş.

Superdrug ürünleri genelde Watsonslar da satılıyor. Yağın  100 mllik fiyatı 6.69 £
Yabancı bloggerların hayran olduğu "Bio Oil" kadar iyi olduğu söyleniyor. Ben de buna benzer bir ürünü kullanıyorum ve gayet memnunum. Bu aralarda  bu tür yağlara inanılmaz takmış durumdayım.

İnşallah getirirler biz de alırız.Bu kadar ucuz ve kullanışlı işe yarayan ürünü neden kullanmak istemeyim ki. Superdrug ürünlerini bir süredir az getirse de ümitlenmek istiyorum.
Watsosn lütfen duy sesimi. FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

24 November 2011

Oruç Bozduran Post

Kendime verdiğim sözü tutamadım evet bozdum orucumu :)


Kalemlik benim meşhur ucuz marketim Gimsa'dan 1.50 tl. Sırf o kızlar için aldım başka çeşidi daha var kızları farklı ama o da pembe. Şu kız çocuklarına herşeyi pembe yapma huylarından vazgeçsin artık şu firmalar. Bu arada kalemliği ben makyaj çantası olarak kulancam :)

Ojeler 1.75 Ankara'lılar bilir Sıhhıye Köprüsü'nün altındaki Motif Kozmetik'den. Postları gelicek beklemede kalın efendim. FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

21 November 2011

Sen hala gördüğüne mi inanıyosun?

Belki içinizde göreniniz,duyanınız,bileniniz vardır ama ben görünce dayanamadım paylaşmak istedim.
ÖNCE FOTOĞRAFA DİKKATLİCE BAKIP SONRA  YAZIYI  OKUYUN:

Bu fotoğraf çölde develerin tam üzerinden çekilmİş ve yılın fotoğrafı ödülü almıştır.Dikkatlice bakarsanız beyaz çizgilerin  develer olduğunu  görebilirsiniz
                          "GÖRDÜĞÜNÜZ SİYAH ÇİZGİLER SADECE GÖLGE"

Devamındaki yazı ise şöyle: Bazen problemlerimizde bu gölgeler gibi büyük görünürler,fakat gerçekte çok küçüktürler .
FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

20 November 2011

Tema Orman Arazileri için

Çok şey yazmak istiyorum aslında ama "sıtkı sıyrılmak" diye bir deyim varya aynen o haldeyim.
Durum aynen şöyle:

Tema 2B'lik orman arazilerini satılmaması için imza kampanyası başlattı.
Hükümet "satarım" diye ısrar ediyor.
Hayrettin Karaca ise 'verin bana bir milyon imza, sattırmam' diyor.

Sadece bir kaç dakikanızı alacak olan imzanıza ihtiyacımız var.

Lütfen alttaki link üzerinden imza atalım.


                                        http://www2.tema.org.tr/temaimza/ FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

10 November 2011

10 KASIM 1881- ....

Çok şanslıyız biz çok. Şahane bir liderim, uğruna ölünecek ilkelerim, kahramlık abidesi tarihim, gölgesinde yaşayacağım bayrağım ve üstünde benim diyeceğim vatanım var.
Sen olmasaydın evet bunlar bu kadar olamazdı. Hiç bir ülke kahramanı yok ki uğruna savaştığı ilkeleri hala varlılığını devam ettirsin gelecek nesillere ilham olsun.
Senin matemini tutmak bile bir başka ayrıcalık senin farkın bile burda başka. 10 Kasım 'ları bile sevdirdin bize. Evet evet sevdirdin. Senin huzurunda olmak, bu bilinci taşımak o kadar güzel ki. Ben seni ziyarete gelenleri seyrederken bir kez daha göğsüm kabarıyorsa sen ölmüş olabilir misin?
Yeryüzünün en görkemli yegane lideri "Mustafa Kemal ATATÜRK" seninleyim izindeyim.
FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

08 November 2011

Bayram Rujumuz Flormar'dan

Herkese mutlu bayramlar. Umarım bayramınız güzel geçiyordur. Benim bayramım ders çalışmakla geçiyor malesef. Bu hafta sonu önemli bir sınavım var çünkü. Hiç bir şey almıcaktım kendime söz vermiştim. Ne güzel uyguluyodum.Öylesine girdiğim marketten ruj alıp çıktım bugün aradığım renge tesadüfen kavuştum. Yok artık almıcam ruj. İhtiyacım yok ( tanıdık geldi mi?) Bayram diye kendime kızmıyorum affediyorum ve bayram rujumuz Flormar'dan geliyor "Pretty serisinden P304" sizlerle :)
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki  pretty serisi yeni bir seri değil.Daha önce de vardı ama öne çıkmamıştı ismi ile ambalaj değişimi yapılarak yeni bir serimiş gibi aldık bizde. Pazarlamanın klasik ve her zaman işe yarıyan tatiklerinden  :)
Gimsa'dan aldım rujumu.Flormar ürünlerimi hep ordan alıyorum. Hep söylüyorum hep söylücem Ankara'daki kızlar makyaj, bakım ürünleriniz bu marketten alın. Arada inanılmaz farklar olabiliyor. Özellikle Flormar için. Pretty rujumu 3.95 liraya aldım ben.  Kioslarda bunun neredeyse 3 katı fiyata.
Düşünsenize ikisi de aynı rünü satıyor, ikisi de kar yapıyor. Eeee aradaki inanılmaz fark var. O da bizi kazık yediğimizin ayen beyan göstergesi işte. Yapılan karı düşünün bizim cebimzden çıkan.

Kötü bir swatch oldu biraz. İyi bir fotoğraf makinesi almak  şart oldu bana.
( Buna gerçekten ihtiyacım var ama oruca dahil değil )

Ayrıca kendisini bayram ruju olmanın dışında Nur Yerlitaş ruju ilan ediyorum. Kesin bir dupe bu renk.
Nur Yerlitaş'ın bu tondaki rujunu arıyorsanız buyrun deneyin derim hatta garanti bile veririm. Üstüne bir  de parlatıcı sürdünüz mü tamamdır.

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

04 November 2011

Lavanta Kokusunu Sevenlere

Lavanta kokusunu okzmetiklerde çok sever oldum tabi çok ağır değilse yoksa inanılmaz baş ağrısı yapar. Özellikle duş jeli losyon ve kremlerde tercih ediyorum. Watsons lavender serisi ise vazgeçilmezim. Kipa'dan tesadüfen görüp aldığım duş jelinin  biten ikinci şişesi olup , beğenince sizlerle de paylaşmak istedim. Lavanta kokusunu sevenler buyrun.

Watsons'ın duş jellerinden hiç bir eksiği yok. 300ml boyutu ve 2tl lik fiyatı ile daha cazip bile.
Siz de benim gibi duş jeli canavarı iseniz tavsiye ederim.Elimdeki bütün ürünleri bitirme kararı almış olduğum içi en kısa zamanda bitti postunu yapmak istiyorum kendisinin.

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

02 November 2011

LCW Çantalarım

LCW bir kaç  sezondur  beni çok şaşıtıyor. Aradığım temel ürünleri bulmak için baktığım mağazalar arasına girdi.Kıyafet dışında çantaları da favorilerim olabiliyor. Mağazalarından almak işkence olduğu zamanlarda online alışverişi kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Ürünüm çok hızlı güzel hazırlanmış bir şeklide geliyor her defasında. En fazla iki gün sonra elimde oluyor. Kaç kere alışveriş yaptığımı ben  bile unuttum. İnternet sitesini kontrol edin derim öyleki mağazalarında indirim yokken sitesinde indirim olabiliyor aynı üründe. Tek eksileri yoğunluktan güncellemelerini biraz geç yapılıyor sitenin.

Gel gelelim benim aldığım çantalara. İkisini de katalogdan görüp beğenmiştim ilk olarak.
Kelebekli olanı ne zaman kullansam soruyorlar. Nette bile iki gün içinde bitti. İyiki almışım diyorum her defasından. Diğer  süet çantam ise süet bir botumla aynı renkte yerde ararken gökte buldum onun postu da gelecek.
Solda kelebekli olanı mağazalarda görmüştüm ama kaçırmıştım. Netten aldım. Fiyatı 19.90
Sağdaki ise 29.90 Fotoğrafta bir tuhaf cıkmış ama rengi tam aradığım renk.

Çantalar potföy değil ama ben öyle kullanıyorum genelde. İçine atmak zorunda kalıyorum maalesef askılarını. Şimdilik memnunum. Süet olan çantayı hala bulabilirsiniz mağazalarında. Belki indirime bile girmiştir.



FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

29 October 2011

Cumhuriyet'im Bayramım Kutlu Olsun

Daha neleri görcez bakalım bu gidişattan hiç memnun değilim ve çok endişeliyim. Bunlara rağmen hala nerden geldiğini vatan toprağının nasıl korunduğunu bilen insanlar grubundayım.
Cumhuriyet'i ve kutlamalarını ne olarak görüyorlar çok merak ediyorum. Senin bir soyun ve bunun bir ismi varsa bunun adı"CUMHURİYET"tir galiba bunun farkında değiller. Özgürsen yasan bayrağın üiversiten eğitimin dilin mahkemen hukuk adalet makamların varsa bunun adı "CUMHURİYET"tir. Pardo pardon bunların hepsi "CUMHURİYET" sayesindedir.
Şükürler olsun böyle şanlı bir bayramım şahane bir kahramanım ve geçmişim var.
Gün bayram günüdür nasıl kidini bayramlarda mesaj atıyosanız bugün de mesaj atmalısınız telefonlarınızdan Milli Bayramımız kutlu olsun diye.
Daha anlaşılır dilde olacaksa birilerinin anlayacağı dilden yazmam gerekirse  Yarabbi yokluğunu başka rejimi ve kutlanmadığı kıymetinin bilinmediği günleri  göstermesin.


Yaşıyorsam özgürce Cumhuriyet sayesinde.Toprak için bayrak için vatan için gönüllü canlarını feda eden (edilen) şehidlerimin ve bütün şehidlerimin ruhu şad olsun.
FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

18 October 2011

Kova Kadınından İndirim Haberleri -2

Tembellik yapmıyorum valla inanılmaz sırt ve boyun ağrısı ile kıvranıyordum kaç gündür. Bir an kalp krizi geçiriyorum sandım belirtilerini de gösterince :) Kulunç girmiş dedi annem. Şu orijin krem hakikaten reklamının yapıldığı kadar varmış. Asıl konumuza dönüyorum bugün ablam keşfetmiş ve hemen bana bildirdi.Söz konusu ayakkabı olunca benim haberimin olmaması ayıp olurdu zaten.Arow online satış sitesi açmış ve şuan açılışa özel çoğu ürünlerde %25 indirim var.
Ben baktım ve kovboy botlarını çok beğendim. Fiyatlarını da çok uygun buldum.Markafoni ve Trendyol'a gelen botlardan daha iyi durumdalar garanti veriyorum.
İyi mi yaptım kötü mü bu haberi size vermekle bilmiyorum ama çoğu ürün tükenmiş bile.
Alışverişe gitmek için burdan buyrun: www.arow.com.tr
                                                       beğendiğim bir kaç model


FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

13 October 2011

Yağ Kontrol Mendilleri

Yağlı ciltli olmak tam bir bela. Kıskanıyorum kuru ciltlileri. Ne güzel nemlendirmek yetiyo. Ya biz yağlı cilt tipine sahip olanları düşünün. Bir de cildin hassas alerjik ise tamam artık çık işin içinden çıkablirsen uğraş dur. Temizlemeden bakım yapmadan ziyade devamlı kontrol etme en can sıkan kısmı. Siyah nokta ise vezgeçilmez belamız. İkincisi ise parlama ve yağ kontrolü.

Kozmetikçiler biz kadınlar memnun etmek için neler yapmış dedirten yağ emici mendiller var çok şükür.Anneme ne işe yaradığını anlattığımda suratının  halini görmeliydiniz. Neleri düşünüyo para kazanmak uğruna dedi haksız da sayılmaz tabi.İşe yaraması işte ayrı bir güzellik. Benim kullandığım iki marka var ve aklımdayken göstermek istedim gerçekten bu konudan muzdarip ve başa çıkmaya çalışan biri olarak.
soldaki  Gratis'ten sağdaki Rossmandan.Her ikiside mağazaların yerel markaları.
Gratis'in ürünü 50 tane ve 2 lira.
Rossman'ın ürünü  Rival Loop marka  olan ise 75 tane ve 3,5 lira.

genel olarak:
Gratis: Ambalajı gibi içi de çok renkli. Taşıması kolay çantanızda yok gibi
ve tekrar bir kagıt içinde çıkıyo.
Rossman: Sert kapaklı ve aynalı bir kabın içinde. Üstünde dikkatli bakarsanız seffaf koruyucu ve taneyle almanızı sağlayan kaymasını dağılmasını engelleyen şeritler var.

kağıtların özelliklerine baktığımızda:
Gratis: İpek kağıttan yapıldığı yazıyo.Hakikatende öyle yumuşacık  ancak benim gibi sakarsnız biraz dikatli almalısınız hemen dağılıyo kağıtlar.Fondöteni pudrayı almıyo yüzünüzden.Yanınızda ayna bulundurmanız şart :)
Rossman: İpekli falan değil ince kağıt ama bu yağı emmediğini göstermez tabi.Fondöten ve pudraya bu da bir şey yapmıyo. Kağıtların kayma dağılma gibi problemi yok aksine o kadar güzel ince düşünülmüş ki aynalı kutuda satılıyor.

Karar sizin kızlar ben ikisinde de memnunum. 50 tane olanı 2 liraya da alabilirsiniz. Zaten en az bir lira olan ayna parasını içinden düştüğümüzü düşünürsek 75 tane olanı 2.5 liraya mal edebilirsiniz.Aynanız da ürün bitince size kalır :)
Şehrinde Gratis ve Rossman olmayan ne yapıcak diye sorarsanız Watsonsa bakın derim ama ben hiç görmedim :)
O da yok diye  yakınan olursa ilerde  hediye çekilişimize ekleriz artık. O da kimin şansına çıkarsa.



FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

Kate Hudson Sana ne Olmuş ?

Kate Hudson güzel celebritylerimizden. Beğenirim kendisini özellikle sarı saçları nasıl yakışır hatuna. Kim girmişse bunun aklına git sen güzelim saçlarını boyat. Yok yok bu kadın kesin lohusa depresyonunda. Kadının yüzü güzel iğrenç durmamış saçları zaten o gülüşüyle doğal güzelliyiğle kapatıyo ama  aması var işte :)Bakın ve bana hak verin lütfen. Sarışın afetlik daha çok yakışmıyo mu kadına. Eğer ünlü birileri sarışın olacaksa bırakın Hudson olsun. O rengi tutturmak için ne paralar akıtan saçından olan hatun var buralarda haberi yok tabi.

Kadınsı Hudson'dan sevimli şirin Hudson' a geçiş fotosu 
FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

11 October 2011

Antonio Banderas Parfümleri

Yabancı kadın ünlüler kozmetik işine  el atar da erkekler eksik kalır mı hiç. David Bechkam'dan sonra parfümlerini çok beğendiğim bir adam artık  benim için Antonio. Gerçi Seda Sayan'dan dolayı antipatik gelmeye başlamıştı bana.
 Tesadüfen sevgili kozmetik marketim vazgeçilmezim Rossman'da deodorantını denedim ve çok beğendim. Ufak bir araştırma yapınca hiç de fena yorumlar olmadığını gördüm. Bence  başarılı  kokular taklit değil ve gayet güzel.
En çok beğendiğim ise Blue Sedection olanı. Parfüm  fiyatları ise en fazla 50tl, deodorantları 15tl. Blue deodorantı denemenzi öneririm. Çok hoş bir koku deterjan ile çiçek arası sanki. Rossman'a bakın derim. Strawberry de bile bu fiyatta değil en ucuzu Rossman.
Pembe olanı ise My Princess  De Luxe  Beauty bloğuna bakıp yorumunu görebilirsiniz.




FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

07 October 2011

Aksesuar Alışverişi

Bir önceki postumda demiştim ya telefonum bozuk diye postu yazdıktan sonra bi baktım kendi kendine düzelmiş artık fotoğraf çekip rahat rahat post yazabilicem. Yine bir önceki postum da Koton akesuarlarına bakın demiştim. Eee bakın deyip kendim almasam olmazdı. Ben çok memnun kaldım bu alışverişten. İlk fiyatları ile aldığım fiyatları yazıcam ki gerçekten ne kadar memnun kaldığımı görün.

Öncelikle belirtmeliyim ki benim içi saat ayrı bir yer taşır. Yatarken falan hiç çıkarmam. Saatimi takmazsam modum düşüyo resmen. Çok önemli bir şeyimi unutmuşum gibi aklım hep evde  saatimde kalıyo. Bu güzelikler 39.90 tlden 9.90 tlye düşünce hemen aldım ve benim için bir ilk gerçekleştirdim. Genelde büyük kadranlı saat seven ben şirinliklerine dayanamayıp ( fiyatının bunda büyük payı var tabi)  aldım hemen.

İkinci olarak ise kolye aldı kendime.Feng Shui ve enerji konularına o kadar çok daldım ki ikisi de bunun için tavsiye edilen ve almak istediklerimdi.Hz. Fatma'nın eli ve  aynalı kolye aynı. Fiyatları 19.99 den 2.99 tlye düşmüştü. Zincirlerini bile alamam sanırım bu fiyata :)


FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

29 September 2011

Kova Kadınından Alışveriş Haberleri

Telefonumda sorun var  foto ekleyemiyorum aldıklarımı gösteremiyorum en kısa zamana halledicem inşallah. Haberlere gelince:

- Hm yeni duyurdu ama indirime Pazartesi günü girmişti zaten.Yazlık ve yeni sezon iç çamaşırına kadar seçili ürünler indirimde ihtiyacınız varsa bakın. Hatta yeni sezon olan 79.95'e satılan çok şık topuklu ayakkabı açılış günü kapışılırken 30 liraya kadar düşmüştü. 23 ekim'e kadar sürecek olan indirim başka indirim mi bilmiyorum anlayamadım çünkü.

- Koton  aksesuar kısmına bir göz atın inanılmaz ucuz şeyler var ama aman dikkat semtlere göre fiyatlar farklı. Kendim bizzat gittim gördüm. Panora' da aynı ürün daha pahalı idi. Örnek ise aldığım Hz. Fatma'nın eli kolyesi. Cepa'dan 3 liraya alırken  Panora da ise 6 lira idi. Saatlere de bakmayı unutmayın.

- Lcw kış kataloğunda çok güzel şeyler var ama mağazalarda göremedim henüz  kremit tonlarında olan pantlon ve eteğe bir göz atın derim tabi lcw indirimlerine de bakmayı unutmayın.

- C&A'da 170. yıl şerefine her üründe 3 al 2 öde varmış henüz onu teyit etmedim yarın Cepa'ya gidince Hm ve C&A'ya bakıp haber veririm. Aksesuar kapmayı düşünüyorum. Ayakkabıları pek güzel olmuyo CA'nın.

- Kozmetiksiz olmaz diyorsanız Rossman'a uğrayın ve kendi ürünlerini deneyin  efenim. Watsonslarda pek indirim olduğunu düşünmüyorum. % 50 yapılacak indirimde ise  bu fikrim hemen değişebilir.

Ve küçük bir rica:
Pull and Bear'dan şu ayakkabının "41"ini bulanlar benim için ayırtıp  ya da alıp hemen bana haber versinler lütfen. Ankara'da  arayıp tarayıp bulamadım. Tam istediğim gibi modeli rengi ancak bulamıyorum, tek koca ayak benim bu şehirde ama olmaz ki.
Ayakkabı aşkı neler yapıyosun sen bana.

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

18 September 2011

Garnier BB Cream

BB cream  kadınlar tarafından o kadar çok sevildi ve tutuldu ki markalar bb cream çıkarma sırasına girdiler. Tanıdık bir marka  Garnier da bu durumu iyi değerlendirmek istemiş olacak ki Garnier cilt bakım ürünlerinin yanında  bb cream  çıkarmış.
günlük kullanabileceğimiz çeşidi
çok iddialı gibi gözüküyor bakınız: miracle skin perfector


 ilave olarak kullanmayı çok sevdiğimiz
göz roll-on ve kapatıcı çıkarmayı da unutmamış.
dark,meduim,natural gibi ten rengi seçimlerini sunmuş numaralandırmak yerine

İyi haberi verdik şimdi de kötü haber :) Yurt dışında dragstore ve şu aralar Watsons'larda satılıyor olsa da her zaman olduğu gibi Türkiye'ye henüz gelmedi. En kısa zamanda buraya da gelir umarım.
Yurt dışındaki bloglar kullanmş ve memnun gibiler. Arama yaptırırsanız bloglardaki yorumları okuyabilirsiniz. Ürün fiyatları ise 7 ile 15 euro arasında bb cream vaadine göre pek fazla bir fiyat değil diye düşünüyorum.
Bakalım en kısa zamanda gelirse görücez nasılmış ne kadarmış.





FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

16 September 2011

"Kova Kadiniyim Ben" Bir Yaşında

Bloğumu daha dün açmıştım halbuki ben. Çok farklı bir deneyim gerçekten blogger olmak. Paylaşmak  çoğalmakmış bunu çok iyi anlamış oldum. Hepinize samimi sıcak içten yorumlarınız destekleriniz için teşekkür ederim. Hiç birimiz tanışmıyoduk değil mi? Teşekkür etmek bile az ve zayıf kalıyo.
                                                                      İyiki varsınız.!
Kova kadını sizinle olmaktan çok mutlu hep böyle gelişerek büyüyerek sevgiyle emekle devam edelim.

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...