15 December 2010

Bunu Seviyorum

Biraz sabırsızım galiba kargo yolu gözleyemiyorum. Daha gelmez 7 iş günü olmadı diye avutuyodum kendimi ve beklenen an işte bu. Annem bir şey demedi.Artık çalışmıyo evde diye onun ismini yazdırmıstım alıcı olarak.Kadın  şaşırmış ama tahmin etmiş tabiki benim olduğunu. İlk defa Eyüp Sabri Tuncer'den alışveriş yaptım için ismine bakmış burdan almaz bizim kzı demiş hediye gönderdiler sanmış -hep sen alıyosun bir de onlar sana göndersin cok alışveriş yapıyosun diye der  hep :). Anladığınız üzere kargom sürpriz bir şekilde geldi bugün kötü geçen sınavıma teselli oldu benim için.


Silky touch ve Cherry pie almıstım am sanki kokualrı birbirine benziyo. Silky touch daha değişik bekliyodum.
Daha tenimde denemedis adece kremini el üstüne sürdüm baktım nasıllarmış diye.Diğer çeşitlerini de kesinlikle almayı düşünüyorum.Silky touch ların bir tanesi ablamın doğum günü hediyesi.
Ablamın iş yerindeki kızların haberi yokmuş.Onları da seferber ettim.Toplu alıp kargoyu bedavaya getircez.
İşte böyle kızlar. Hazırlanın benzer postları görmeye kargosu gelen hazırlasın hemen.

Not: Eyüp Sabri Tuncer'i kutluyorum ve teşekkür ediyorum ondan iki gün önce verdiğim siparişin kargosu  hala gelmedi ve sistemde hala hazırlanıyor gözüküyor.
FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

23 comments:

  1. güle güle kullan :) bugun herkesinki gelmiş kıskandım ! Benimki de yarın gelir sanırım artık :)

    ReplyDelete
  2. Güle güle kullan, benimde silky touch'ım bugün geldi :) Ben silky touch'ın kokusunu cherry pie'a göre daha çiçeksi buldum...sanki daha çok temizlik kokuyor gibi geldi bana :)

    ReplyDelete
  3. iyi günlerde kullanın sevgiler.

    ReplyDelete
  4. @ your style your signature, bana sürpriz oldu uamrım sana da yarın süroriz olur da gelir.
    cok tsekkur ederim tatlım.
    @makeupwithsyle, aynı fikirdeyim ama birbirlerine sanki cok yakın kokular.sen de güle güle kullan.
    @gülcan, cok tesekkur ederim

    ReplyDelete
  5. güle güle kullan tatlım ben geçen seneki kampanyadan kavun almıştım çok güzeldi:)

    ReplyDelete
  6. güle güle kullan canım. ben de kokular arasında kararsız kaldım.biri bana yardımcı olsunn :)

    ReplyDelete
  7. ben de swiss chocolate serisinden aldım 2 set, çok sevdim! tam kışlık, tek fıs yeter! ağır değil, tatlı ve sıcak bir koku. hem de bu fiyata. NY'ta bile mağaza açmayı başarmış, kurumsallaşmayı çok iyi kotarmış bir eski türk aile şirketi; çok seviyorum gerçekten!

    ReplyDelete
  8. iyi günlerde kullan tatlim ;) Ambalajlari da cok güzelmis, Pembis Pembis *_*

    sevgiler
    civciv

    ReplyDelete
  9. bayıylıyorum bu sete bende alıcam

    ReplyDelete
  10. @moda ve hobi perisi,seda:cok tesekkur ederim kızlar. swiss chocolate ı düşünebilirim daha alcam da doymadı gözüm.

    @cici, agır mı hafıf mı hangi kokuları seviyosun söyle ona göe yardımcı oluyum tatlım.

    ReplyDelete
  11. @1984civciv, teskkur ederim tatlım ya.
    visdtoria secret a cok benziyo. dolapta durusları bile güzel.

    ReplyDelete
  12. @mirza, alem adamsın ya.al tabi. alına bloğuna ekle de görelim secimlerini

    ReplyDelete
  13. mis kokularını güle güle kullan:)

    ReplyDelete
  14. cnm ne güzel göründüler birden gözüme. içim açıldı vallahi:) güzel günlerde kullan,mislerr gibi kokk :*

    ReplyDelete
  15. @nisamu, cok tesekkur ederim.
    @xesrax, cok tesekkur ederim tatlım.

    ReplyDelete
  16. güle güle kullan heyecanla bekliyorum ben de halaa...

    ReplyDelete
  17. @capriceline, çok tesekkur ederim canım. sen de güle güle kullan.

    ReplyDelete
  18. güle güle kullan. yaşasın eyüp sabri tuncer :))

    ReplyDelete
  19. @dominika, tesekkur ederim canım. bence de yasasın ve bize de yasatsın :)

    ReplyDelete
  20. ben de silky touch aldım ve cok memnun kaldım tatlım silver rain'de gözüm güle güle kullan çok ciciler her kampanyadan bir set almak farz:)

    ReplyDelete
  21. @sochic, sen de güel güle kullan canım. bir daha ki sefere onu düşünebilirim.
    passionate love ve cuttie pie berbat hiç sevmedim

    ReplyDelete

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...